Компанія Нова Пошта оновила послугу “Сейф-сервіс” у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити передплату на картку продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару. Про це компанія повідомила в соцмережах.
Як це працює?
- При здійсненні замовлення в інтернет-магазині необхідно попросити продавця оформити покупку через “Сейф-сервіс” у мобільному застосунку Нової пошти.
- Після оплати товару покупцем в мобільному додатку Нової пошти кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на картку.
- Якщо після огляду у відділенні Нової пошти покупець забирає товар, кошти перераховуються продавцю на картку. Якщо покупець відмовляється від товару, товар буде доставлений назад продавцю безкоштовно, а гроші повернуться на картку покупця.
При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними.
Для продавців “Сейф-сервіс” безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня комісія за післяплату становитиме 20 грн, незалежно від вартості посилки.