Українська логістична компанія “Нова пошта” планує інвестувати близько €10 мільйонів у розвиток своєї мережі в Європі протягом 2025 року, що перевищує торішні інвестиції у $7 мільйонів. Про це повідомив CEO Nova Post Europe Олександр Лисовець в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.
За словами Лисовця, компанія зосереджується на розвитку в країнах, де вже працює, та продовжить вихід на нові ринки. Наразі “Нова пошта” присутня у 16 європейських країнах, де відкрила 128 відділень та має понад 87 тисяч точок сервісу.
До кінця 2025 року “Нова пошта” має амбітні плани відкрити ще 135 відділень. Крім того, у 2025 році розглядається можливість виходу на ринки Швейцарії, Бельгії, Португалії та Ірландії.
Серед пріоритетів компанії – розвиток власної мережі, збільшення кількості пунктів видачі та отримання відправлень, розширення адресної доставки та прискорення міжнародної доставки. У Чехії завершується запуск першого власного центрального сортувального складу з командою брокерів, що допоможе пришвидшити митні процеси. Подібний центр планують відкрити і в Німеччині.
Значну частину інвестицій отримає Молдова – близько €2 мільйонів, що вдвічі більше, ніж минулого року. Саме молдовський ринок, за словами Лисовця, став першим європейським ринком, який вийшов на прибуток. У 2025 році на операційний прибуток (EBITDA) планують вийти Польща та Чехія.
Нагадаємо – попередні плани “Нової пошти” включали 8 млрд грн інвестицій у розвиток мережі у 2025 році. 90% коштів компанія спрямує на розвиток бізнесу в Україні. У 2024 році фірма інвестувала 1,8 млрд грн у розширення та оптимізацію свого українського бізнесу.