Нідерландський необанк Bunq запустив власну платформу генеративного штучного інтелекту Finn, яка має “вразити” клієнтів своєю здатністю відповідати на питання, пов’язані з грошима. Сервіс допомагатиме користувачам планувати свої фінанси, краще складати бюджет, орієнтуватися в застосунку, легко знаходити транзакції та інше.
Як зазначається у релізі необанку, Finn називається власною технологією bunq, в якій використовуються найпотужніші моделі генеративного ШІ. У релізі не підкреслюється, чи є сама модель генеративного ШІ розробкою необанку, а далі згадується як приклад модель від компанії OpenAI.
“Finn буде знайомий кожному, хто коли-небудь користувався ChatGPT від OpenAI. Він має текстове вікно в стилі чату, де користувачі можуть ставити питання або звертатися за порадою про свій банківський рахунок, витратні звички, заощадження та будь-що інше, пов’язане з грошима”, — йдеться у повідомленні.
У Bunq зазначають, що Finn дає відповіді на такі складні запитання, як “Яку середню суму я витрачаю на продукти на місяць?” або “Скільки я витратив на Amazon цього року?”. Він нібито навіть може комбінувати дані, щоб відповісти на питання, які виходять за рамки транзакцій, наприклад, “Як називався той індійський ресторан, в який я ходив з другом у Лондоні?”, або “Скільки я витратив у кафе біля Центрального парку минулої суботи?”.
Також у необанку оголосили, що станом на зараз охоплюють 11 мільйонів користувачів по всьому ЄС та збільшили депозити користувачів на 55% з липня 2023 року до €7 млрд.