Керівництво Netflix поставило перед компанією амбітну мету — досягти ринкової капіталізації в 1 трильйон доларів до 2030 року. За даними The Wall Street Journal, під час нещодавньої внутрішньої стратегічної наради топменеджери стримінгового гіганта представили план подвоєння доходів компанії та потроєння операційного прибутку до кінця десятиліття.
Netflix має намір збільшити свій річний дохід з $39 млрд минулого року до майже $80 млрд до 2030 року. Крім того, компанія прогнозує зростання глобального рекламного доходу до $9 млрд, що значно перевищує $2,15 млрд, які eMarketer прогнозує для американського ринку на цей рік.
Попри економічні виклики та конкурентне середовище у стримінговій індустрії, Netflix планує збільшити операційний прибуток з $10 млрд у 2023 році до $30 млрд до кінця десятиліття.
У четвертому кварталі 2023 року платформа продемонструвала значне зростання, залучивши $18,9 млн нових передплатників по всьому світу, що довело загальну кількість користувачів Netflix до $301,6 млн. Тепер керівництво компанії прагне збільшити абонентську базу приблизно до $410 млн до 2030 року, зосереджуючись на міжнародних ринках, зокрема в Індії та Бразилії.
Тарифний план з рекламою, запущений наприкінці 2022 року, набирає популярності — за даними Antenna, на нього припадало 43% нових підписок у лютому, що більше порівняно з 40% у січні.
Нагадаємо – Netflix також тестує нову пошукову систему на базі штучного інтелекту, яка допоможе користувачам знаходити серіали та фільми, розширюючи використання цієї технології.