Ключову роль у розвитку миттєвих платежів починають відігравати небанківські компанії. Раніше цей ринок здебільшого контролювали традиційні банки та спеціалізовані платіжні сервіси. Як пише PYMNTS, великі ритейлери й технологічні компанії бачать нові можливості для зручності, економії та оптимізації фінансів.
Одним із найяскравіших прикладів став Walmart, який готується запустити власний сервіс миттєвої оплати напряму з банківських рахунків клієнтів. Новий формат дозволяє проводити операції за секунди, що суттєво знижує витрати на обробку платежів.
Попри очевидні переваги у миттєвому підтвердженні платежів, покращеній ліквідності та зменшенні витрат, перехід до таких систем має ризики. Найбільше занепокоєння викликає відсутність чітких механізмів вирішення спорів, адже миттєві платежі складно скасувати. Втім, компанії тестують нові технології, що забезпечують безпечніші та гнучкіші моделі платежів.
Окрім швидкості, сучасні системи платежів у реальному часі пропонують додаткові переваги. Йдеться про використання псевдонімів замість чутливих банківських реквізитів, що підвищує захист даних, а також автоматизацію обробки, що зменшує ризик помилок і затримок.
Нагадаємо – американський міжнародний банк BNY встановив новий рекорд у сфері миттєвих платежів у США, здійснивши переказ на суму $10 мільйонів до Bank of America від імені свого клієнта. Це стало можливим після того, як The Clearing House підвищила ліміт транзакцій у своїй мережі RTP з $1 до $10 мільйонів.

