Sense Bank вирішив розвінчати міф про те, що в традиційних банківських сервісах не залишилося місця інноваціям та запропонував свіжий підхід до онлайн-платежів і переказів. Банк, який у липні цього року став державним, запустив платіжний месенджер у своєму застосунку Sense SuperApp. Тож надіслати й отримати гроші тепер так само легко, як надіслати повідомлення чи скинути гіфку.
У чому суть
Основний спосіб спілкування в інтернеті у 2023 році — месенджери. Вони працюють за такими принципами:
- Кожен контакт — це окремий чат з історією повідомлень.
- Повідомлення — надсилаються та отримуються миттєво.
- Сам месенджер — список усіх розпочатих чатів.
- І все це дуже особисте — тому надійно захищено.
Sense Bank представив сервіс, який так само дозволяє здійснювати платежі та перекази.
Як це працює
Перший переказ запускає чат між відправником та одержувачем, після чого він залишається у списку чатів. Усі майбутні фінансові відносини між цими особами доповнюватимуть історію цього чату.

Більше не потрібно вибирати “тип переказу”: у спеціальне поле вводиться потрібний реквізит — номер картки чи телефону, IBAN або ім’я користувача. Далі Sense SuperApp виконує операцію.

Будь-який переказ — це окремий чат, навіть якщо у відправника/отримувача не встановлено Sense SuperApp. Різниця в тому, що чати між клієнтами Sense Bank — це і сам переказ, і запит на нього, і текстові повідомлення, і реакції зі стікерами. А чат з клієнтом іншого банку — це історія транзакцій.
Крім того, платежі збираються у спеціальну групу над списком чатів та групуються за популярністю. Наприклад, якщо часто оплачуєте автомобільні штрафи, то цей платіж буде доступний серед перших.
Детальніше про роботу платіжного месенджера – у відеоінструкції.
У чому переваги
Sense Bank робить ставку на простоту та зручність, адже формат месенджера – звичний для українців будь-якого віку в 2023 році.
“На європейському ринку приклади месенджерів для грошей вже існують, особливо вдалими ми надихалися. Але на ринку України Sense Bank запровадив таку механіку першим. І це не просто калька: ми провели велику роботу, адаптуючи ідею під реалії України, досвід наших користувачів та можливості Sense SuperApp. Функція декілька місяців провела у відкритому тестовому режимі, і весь цей час ми налаштовували баланс між простотою, надійністю та можливостями”, – каже Інна Тютюн, Член Правління, директор блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank.
Завантажити застосунок та протестувати новинку можна тут.