Асоціація ритейлерів України та компанія Num8erz представили результати дослідження впливу програми “Національний кешбек” на споживчу поведінку українців. Дослідження охопило 550 000 домогосподарств і було проведено за підтримки Міністерства економіки України.
Згідно з даними RAU, ключові результати показало зростання придбаних українських харчових продуктів на 9,5%. Тих, хто купує українські товари в рамках програми «Національний кешбек», можна розділити на чотири основні категорії: чутливі до ціни, скоріше чутливі, скоріше нечутливі та нечутливі до ціни.
Найбільш активно програму підтримали споживачі, чутливі до ціни, які становлять 17% домогосподарств. Основна група учасників – люди, які шукають промо-пропозиції, склала 44% від усіх досліджених.
Цікавим спостереженням стало суттєве зростання на 10,6% в категорії товарів з короткими термінами придатності, що значно перевищує загальну динаміку ринку FMCG. При цьому кількість чеків практично не змінилася (+0,1%), однак відбулося збільшення розміру середнього чека.
За словами експертів RAU, дослідження демонструє, що “Національний кешбек” може бути ефективним механізмом стимулювання попиту на українські товари, особливо в низькому ціновому сегменті.
Нагадаємо – за третій місяць дії програми «Національний кешбек» українці накопичили понад 250 млн грн, що вдвічі більше, ніж місяцем раніше.