YouTube планує запустити онлайн-магазин для продажу передплат на потокові сервіси та веде переговори з різними розважальними компаніями про їхню участь у платформі. Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на свої джерела.
За словами людей, знайомих з питанням, YouTube сподівається запустити маркетплейс вже восени цього року. При цьому сам “магазин каналів”, як називають платформу всередині компанії, розробляють вже півтора роки.
Наразі підписники YouTube TV можуть додати підписку на HBO Max, але в майбутньому кількість сервісів розшириться. Джерело не наводить подробиць про умови, які YouTube обговорює з іншими компаніями, але зазначається, що вони різні залежно від сервісу.
Поки що в обговоренні беруть участь американські майданчики, зокрема повідомляється, що представник стрімінгового сервісу Peacock обговорював із YouTube можливість додавання сервісів до маркетплейсу. Також інтерес проявили у Walmart. Паралельно з цим компанія веде переговори з власниками хмарних сервісів, що дозволить розширити охоплення аудиторії.
YouTube, який належить Alphabet, після запуску онлайн-магазину підписок приєднається до Amazon, Roku і Apple, які мають власні центри для продажу послуг потокового відео. Завдяки низці доступних додатків ці технологічні гіганти намагаються позиціонувати себе як місце, де споживачі можуть отримати доступ до всіх своїх улюблених фільмів і шоу.