Український необанк-проєкт monobank почав тестування вебверсії власного маркетплейса, який досі був доступний лише у мобільному застосунку. Новий сайт розміщено на домені monomarket.com.ua, де вже з’явилися перші товари, зокрема фірмовий мерч банку — картини за номерами та наліпки.
Про це пише КОШТ. Повноцінний функціонал для онлайн-покупок поки що відсутній: щоб зробити замовлення, потрібно відсканувати QR-код і завершити покупку в мобільному додатку.
Інтерфейс сайту повторює структуру маркетплейсу у застосунку — вертикальна прокрутка, знайома візуальна логіка, окремі сторінки для товарів. Основний домен наразі переспрямовує користувача на сайт monobank, але окремі товарні сторінки працюють автономно.
До цього моменту маркетплейс був доступний лише клієнтам monobank, що обмежувало його охоплення і можливості просування товарів через соцмережі. Вебверсія дозволить банку вийти на ширший ринок і спростити доступ для нових користувачів, які не мають рахунку в monobank.
Маркетплейс market by mono з’явився в застосунку monobank восени 2024 року. Спочатку він пропонував 20 000 найполярніших товарів від Moyo, КТС та Click у трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп’ютерна техніка. Згодом до проєкту приєдналися Foxtrot, iSpace та Цитрус.

