Страховик AXA Hong Kong, що є дочірнім підприємством міжнародної фінансової компанії AXA, придбав ділянку розміром 3×3 в метавсесвіті Sandbox, на якій планує створити інноваційний інтерактивний простір для своїх клієнтів. Про це компанія повідомила в Twitter.
Використовуючи свою ділянку у віртуальному світі, AXA Hong Kong планує надавати своїм клієнтам новий цифровий досвід, розвиваючи майбутнє страхування в метавсесвіті.
Дж. Х. Тан, директор з цифрової трансформації та стратегії AXA Asia, зазначив: “Ми пишаємося тим, що стали піонерами в страховій галузі Гонконгу і стали партнерами Sandbox. AXA Hong Kong прагне об’єднати світ, впроваджуючи різноманітні цифрові можливості. Запуск у метавсесвіті відкриває двері для культурної синергії та створює для нас необмежені можливості досліджувати невідоме. Завдяки нашому партнерству ми прагнемо революціонізувати захист здоров’я наших клієнтів, постійно стимулюючи інновації та технологічний розвиток”.
AXA приєдналася до понад 400 компаній, які також придбали ділянки в метавсесвіті Sandbox, зокрема Warner Music Group, Ubisoft, The Rabbids, Tony Hawk, Gucci Vault, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Deadmau5, Steve Aoki, Richie Hawtin, The Smurfs, Care Bears , Atari, ZEPETO та CryptoKitties.