Міністерство юстиції США виступило з пропозицією змусити Google продати свій рекламний майданчик AdX та платформу DFP для управління та розміщення реклами на веб-сайтах. Рішення з’явилося після того, як федеральний суддя визнав компанію винною у незаконному домінуванні на двох ринках онлайн-реклами.
Про це інформує Reuters. За словами представників Мін’юсту, запропоновані заходи, включаючи примусовий продаж активів, необхідні для припинення монополії технологічного гіганта та відновлення конкуренції на ринках рекламних бірж та серверів для видавців.
Місяць суд США визнав компанію Google відповідальною за навмисне набуття та підтримання монопольної влади на ринках. Минулого року суд також постановив, що Google утримувала незаконну монополію у сфері онлайн-пошуку.
Google не погоджується з вимогами регуляторів. Представники компанії заявили, що підтримують поведінкові заходи, такі як надання конкурентам доступу до торгів у реальному часі, але вважають, що прокурори не мають законних підстав вимагати продажу частини бізнесу.
AdX (Ad Exchange) є майданчиком, де видавці можуть розміщувати свій непроданий рекламний простір для придбання рекламодавцями в режимі реального часу. Рекламні сервери для видавців — це платформи, які використовуються веб-сайтами для зберігання та управління своїми цифровими рекламними інвентарями.
Нагадаємо – американський регулятор заявив, що Google має продати свій браузер Chrome та вжити інших заходів для припинення монополії на ринку онлайн-пошуку, яку раніше підтвердив суд.