Компанія Walt Disney представила план того, як один із найбільших у світі конгломерат розваг, тематичних парків і споживчих товарів використовуватиме технології для покращення клієнтського досвіду протягом наступних 100 років. Про це повідомляє Reuters.
Виступаючи в рамках виставки D23 Expo 2022, яка проводиться кожні два роки для шанувальників компанії, головний виконавчий директор Walt Disney Боб Чапек описав бачення Disney метавсесвіту як “сторітелінг наступного покоління”. Компанія планує використовувати дані, зібрані під час відвідин тематичних парків, і дані про звички передплатників потокових сервісів, щоб персоналізувати клієнтський досвід.
“Дісней — це стиль життя, — сказав Чапек у неділю в інтерв’ю Reuters. — Питання полягає в тому, як наша розповідь історій наступного покоління використовуватиме те, що ми знаємо про гостя в цьому стилі життя, для надання унікальних вражень”.
Минулого року Walt Disney взяв курс на впровадження технологій метавсесвіту для вивчення нових форм сторітелінгу. Відповідальним за розробку і впровадження цієї стратегії призначили Майка Вайта.