Meta Platforms Inc. повідомила про перше в історії компанії падіння доходу на тлі очікування рецесії та конкурентного тиску на продажі цифрової реклами, повідомляє Reuters.
Загальний дохід Meta у другому кварталі склав $28,82 млрд, що на 1% нижче, ніж за аналогічний період минулого року ($29,07 млрд). Операційний прибуток компанії склав $8,36 млрд — на 32% менше, ніж торік, чистий прибуток упав на 36% — до $6,69 млрд.
Щомісячна кількість активних користувачів соціальної мережі Facebook трохи перевищила очікування аналітиків і склала 2,93 млрд у другому кварталі, що на 1% більше, ніж у минулому році.
Meta заявила, що очікує зростання доходів на 6% у третьому кварталі, виходячи з поточних курсів валют.
Зазначимо, що Meta відчуває конкурентний тиск з боку відеосервісу TikTok, тому оновлює Instagram у спробі стати схожим на китайського конкурента. Також компанія Марка Цукерберга інвестує значні кошти в апаратне та програмне забезпечення метавсесвіту.