Незабаром рекламу в соціальній мережі Instagram стане набагато складніше ігнорувати. Компанія Meta тестує новий тип реклами у стрічці Instagram, який компанія називає “рекламною паузою”. У новій рекламі, впроваджу якої вже помітили, користувачі не можуть прокрутити відповідні рекламні оголошення в стрічці.
Як зазначає TechCrunch, скріншоти на Reddit та X свідчать, що “перерви” тривають кілька секунд, хоча незрозуміло, чи може тривалість змінитися, якщо Meta вирішить зробити новий формат офіційним.
Meta підтвердила TechCrunch, що тестує новий формат оголошень.
Хоча відеореклама, яку не можна пропустити, поширена на інших платформах, таких як YouTube, для Instagram це новий і набагато агресивніший формат. Також примітно, що компанія експериментує з рекламою в основній стрічці, а не в Reels чи Stories, де відеореклама є більш поширеною, але поки що її можна пропустити.