Компанія Meta провела свою першу офіційну зустріч із рекламодавцями, в якій взяли участь близько 40 провідних агентств. Головний меседж віртуальної зустрічі — метавсесвіт ближче, ніж ми звикли думати, а деякі його елементи, такі як доповнена реальність, доступні вже сьогодні. Генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що до повсюдного поширення метавсесвіту залишилося 5-10 років.
На заході не обговорювали платні рекламні продукти, натомість агентствам запропонували дізнатися у своїх клієнтів, як саме вони хотіли б долучитися до віртуальної економіки. Представники Meta описали шопінг у прямому ефірі як один зі способів використання метавсесвіту для продажів, а також нагадали про можливості AR, VR та змішаної реальності. Наступним великим кроком у застосуванні метавсесвіту стане відвідування реальних спортивних заходів через віртуальну платформу Horizon Worlds.
Інші великі технологічні компанії, такі як Apple, Google і Microsoft, теж працюють над власними версіями метавсесвіту, але ключ до перемоги полягає у створенні апаратного забезпечення, яке отримає широке поширення.