Компанія Meta представила нові функції та оновлення у сфері генеративного штучного інтелекту, яке оновлює її поточні пропозиції у створенні та редагуванні нового рекламного контенту. Нові ШІ-інструменти від Meta мають на меті полегшити кураторство ідеальної реклами.
Як зазначає Techcrunch, Meta вперше представила функції генеративного ШІ для рекламодавців у жовтні минулого року, включаючи генерацію фону, яка дозволяє користувачам міняти фони для зображень своїх продуктів, розширення зображень, яке автоматично підганяє креативні ресурси під різні співвідношення сторін, і варіації тексту, які генерують кілька варіантів рекламного тексту на основі оригінальної копії рекламодавця.
Зараз компанія додає нові можливості генерації зображень і тексту, головною з яких є нова функція варіацій зображень, що дозволяє створювати альтернативні ітерації контенту на основі оригінального креативу. Наприклад, оригінальний рекламний креатив користувача, зображення чашки кави на фоні пасовища, сервіс може перетворити на набір нових зображень, які демонструють чашку кави на фоні пишного листя.
Наразі ця функція вже доступна для користувачів. У найближчі місяці її буде вдосконалено, щоб додати текстові підказки, за допомогою яких користувачі зможуть налаштувати те, що генерує модель, щоб воно краще відповідало конкретному баченню користувача. Крім того, користувачі можуть накладати текст на ці зображення, вибираючи з десятків шрифтів, щоб завершити оголошення.
Ці функції можуть принести велику користь бізнесу, допомагаючи маркетологам і власникам бізнесу заощадити час і гроші на зйомках нового продукту і проведенні абсолютно нової кампанії. Нові функції Meta також можуть полегшити бізнесу доступ до своєї цільової аудиторії, оскільки зйомку можна налаштувати відповідно до різних інтересів, не вдаючись до ретельного планування проєкту.
Meta продовжить пропонувати ці інструменти без додаткових витрат для користувачів, сподіваючись, що підвищення ефективності реклами заохотить компанії продовжувати розміщувати рекламу в Meta. Meta стверджує, що компанії вже бачать покращення ефективності реклами завдяки використанню деяких з цих інструментів.