Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Meta наступного місяця запустить в Європі безрекламні підписки у Facebook та Instagram

    Meta наступного місяця запустить в Європі безрекламні підписки у Facebook та Instagram

    30 Жовтня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Компанія Meta з наступного місяця планує запровадити безрекламну підписку для користувачів Facebook та Instagram у Європі. Компанія заявила, що відповідає “європейським нормам, що змінюються”, запроваджуючи опцію підписки в Європейському Союзі, Ісландії, Ліхтенштейні, Норвегії та Швейцарії.

    Як зазначається у релізі Meta, починаючи з листопада користувачі зможуть обирати, чи продовжувати користуватися Facebook або Instagram безкоштовно з рекламою, або ж оформити підписку, щоб не бачити рекламу.

    Вартість становитиме від €9,99 на місяць у вебверсії та до €12,99 на місяць на пристроях iOS та Android і поширюватиметься на прив’язані акаунти користувача у Facebook та Instagram. Починаючи з 1 березня 2024 року за додаткові акаунти стягуватиметься додаткова плата у розмірі €6 на місяць для вебверсії та €8 на місяць для мобільних варіантів.

    Основний бізнес Meta вже давно зосереджений на наданні безкоштовних послуг соціальних мереж користувачам і продажу реклами компаніям, які хочуть охопити цю аудиторію. Надання платного рівня є прикладом того, як такі компанії, як Meta, змушені переробляти свої продукти, щоб відповідати правилам конфіденційності даних та іншим державним політикам, особливо в Європі.

    Meta заявила, що прагне зберігати конфіденційність і безпеку інформації людей, але вірить в “інтернет з підтримкою реклами”, який надає користувачам персоналізовані продукти й послуги, а також дозволяє малим підприємствам виходити на потенційних клієнтів. Там визнали повагу до “духу і мети європейських правил, що розвиваються”, і зобов’язалися їх дотримуватися.

    У вересні Meta обговорювала свою пропозицію із європейськими регуляторами. Meta запропонувала стягувати з користувачів до €13 на місяць за доступ до соціальних мереж без реклами на мобільних пристроях і €10 через веббраузер, оскільки компанії не потрібно буде платити Apple чи Google комісію.

    Варто зазначити, що це не перша спроба компанії запровадити додаткові платні послуги для користувачів. У лютому 2023 року Meta додала послугу платної верифікації облікових записів у Facebook та Instagram за $11,99 на місяць, а для тих, хто оплачує її на iOS, — за $14,99 на місяць.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЄЦБ продовжить тиснути на європейські банки, щоб ті послаблювали зв’язки з росією
    Наступна стаття Регулятори Сингапуру, Японії, Швейцарії та Британії працюватимуть над спільними криптоініціативами

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту