Компанія Meta може зазнати значних фінансових втрат через торговельні обмеження між США та Китаєм. За даними дослідницької компанії MoffettNathanson, основний рекламний бізнес Meta може недоотримати близько $7 мільярдів у 2025 році через жорсткі тарифи на китайські товари, передає CNBC.
Аналітики пов’язують потенційні втрати з ймовірним скороченням рекламних кампаній з боку китайських онлайн-ретейлерів, таких як Temu та Shein. Ці компанії можуть суттєво зменшити свої рекламні бюджети через торгову напруженість.
Згідно з останнім річним звітом Meta, у 2024 році доходи компанії від китайських рекламодавців становили $18,35 млрд, що відповідає понад 11% від загального обсягу продажів. Експерти вважають, що саме Temu і Shein формують більшу частину китайського рекламного бізнесу Meta, тому будь-які скорочення їхніх маркетингових витрат безпосередньо вплинуть на фінансові показники соціальної мережі.
Перші ознаки скорочення вже спостерігаються: Temu зменшив рекламні витрати у США і значно знизився у рейтингах App Store після запровадження нових тарифів. “Важливість Китаю для бізнесу Meta важко переоцінити”, – зазначають аналітики.
Нагадаємо – за чотири роки після того, як Марк Цукерберг перейменував Facebook на Meta, компанія вклала мільярдні суми у свій метавсесвіт, проте так і не досягла успіху. Згідно з інсайдерською інформацією, проєкт Reality Labs зазнав збитків на $45 мільярдів до початку 2025 року.