Компанія Meta планує суттєво збільшити свої інвестиції у віртуальну та доповнену реальність – цього року вони перевищать $100 мільярдів. Головний виконавчий директор компанії Марк Цукерберг оголосив 2025 рік “визначальним” для розвитку смарт-окулярів.
Як передає dev.ua, Цукерберг змістив фокус компанії з метавсесвіту на розробку розумних окулярів зі штучним інтелектом. Meta планує випустити нову версію окулярів наприкінці року, які вперше будуть оснащені дисплеєм. За словами CEO, це покаже, чи стануть такі окуляри “наступною обчислювальною платформою”.
За даними річного звіту, минулого року компанія вже інвестувала рекордні $19,9 мільярда у свій підрозділ Reality Labs, який розробляє розумні окуляри Ray-Ban Meta та VR-гарнітури Quest. Окуляри Ray-Ban виявились особливо успішними – за 2024 рік було продано близько 1 мільйона комплектів.
Втім, попри значні інвестиції, підрозділ Reality Labs залишається збитковим. У 2024 році операційні втрати досягли $17,7 мільярда, що на 10% більше, ніж попереднього року. При цьому дохід підрозділу склав лише $2,1 мільярда.
Попри значні витрати на Reality Labs, Meta залишається високоприбутковою завдяки рекламному бізнесу – минулого року чистий дохід компанії зріс на 60% до $62,4 млрд.
Зауважимо – цього року Meta також планує витратити $65 млрд на розширення своєї інфраструктури штучного інтелекту, щоб зміцнити позиції компанії проти конкурентів OpenAI та Google у боротьбі за домінування в цій галузі.