Серед українців суттєво зменшився інтерес до новин та соціальних мереж, водночас виріс інтерес до онлайн-покупок. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
У травні всі новинні ресурси, соціальні мережі й месенджери, представлені у рейтингу популярних сайтів України, втратили в охопленні. Також вдвічі зменшилась середня частота контакту з сайтами новин в порівнянні з періодом початку російського повномасштабного вторгнення.
Після не довгої перерви українці повернулися до онлайн-покупок, завдяки чому Rozetka.com.ua, Olx.ua, Prom.ua та Еpicentrk.ua покращили свої показники охоплення. eCommerce лідер України Rozetka.com.ua знову увійшов в ТОП-5 найпопулярніших сайтів.
Відновлення дистанційного навчання в освітніх закладах повернуло в ТОП-25 одразу три навчальні ресурси – Naurok.com.ua (13-те місце), Znanija.com (17-те місце) та Vseosvita.ua (21-ше місце).
Зважаючи на ситуацію в країні українці активізувалися з пошуком роботи – Work.ua посів 24 місце в рейтингу.
Успішний випуск поштових марок вдвічі збільшив охоплення сайту Ukrposhta.ua (12% інтернет-користувачів у травні 2022), який хоч і не потрапив до ТОП-25, але подолав 74 сходинки в рейтингу від березня 2022 (35-те місце проти 109-го місця).
За словами Ірини Ворон, керівниці проєкту Kantar CMeter, результати дослідження свідчать, що українці поволі адаптуються до життя в умовах війни та повертаються до своєї звичної активності в інтернеті.