Мультимедійна українська компанія Megogo ще у 2019-2020 роках почала готуватися до первинної публічної пропозиції на біржі Nasdaq. Спочатку вона орієнтувалася на літо 2022 року, але через ринкову кон’юнктуру та очікування світової рецесії плани довелося відкласти.
Як зазначив Федір Дроздовський, співзасновник і співвласник Megogo в інтерв’ю Forbes Ukraine, до повномасштабного вторгнення рф в Україну їх компанію оцінювали у $800–900 млн, але зараз оцінка значно менша.
Тепер компанія планує перед виходом на біржу провести раунд залучення приватних інвестицій на $20–30 млн, щоб зібрати гроші на експансію. За оцінками Дроздовського, на вихід Megogo на один новий ринок приблизно потрібно $2 млн, потрібні інвестиції після старту варіюються від ринку.
Водночас у компанії не відмовляються від ідеї проведення IPO на Nasdaq. Там розцінюють IPO як доступ до значно дешевшого капіталу, ліквідності, М&А та швидкого масштабування.
Megogo – це український OTT-сервіс, що надає доступ до фільмів, серіалів, телешоу, музики та іншого медіаконтенту. Megogo працює з 2011 року і є одним з найпопулярніших медіасервісів в Україні.