Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    ChatGPT відзначив першу річницю запуску: як революційний ШІ-чатбот змінив світ за 12 місяців

    2 Грудня 2023

    Інфляція в Європі знизилася до дворічного мінімуму

    1 Грудня 2023

    У листопаді бізнес продовжив стримано оцінювати поточні результати своєї діяльності

    1 Грудня 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Mastercard запускає нове рішення для контролю за підписками

    Mastercard запускає нове рішення для контролю за підписками

    30 Червня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Міжнародна платіжна система Mastercard уклала партнерську угоду з данською фінтех-компанією Subaio, щоб запропонувати рішення для ідентифікації та скасування повторюваних платежів, що здійснюються через банківські програми та онлайн-сервіси.

    Як зазначає Fintechmagazine, кількість підписок, якими володіють споживачі, нині значно збільшилася: у середньому на людину в США припадає 12 підписок на ЗМІ та розваги, а у міленіалів це 17 у середньому.

    Економіка підписок зараз процвітає і очікується, що до 2025 року сягне $1,5 трлн. Однак це зростання створює проблеми для фінансових споживачів в управлінні та скасуванні їх численних регулярних платежів.

    Відповідно Mastercard і Subaio вирішили дати можливість споживачам відмовитися від підписки на небажані сервіси. Це рішення забезпечує їм видимість своїх підписок та регулярних платежів у межах своєї цифрової банківської платформи, незалежно від того, як сам споживач вважає за краще платити. Нема потреби виходити з одного застосунку та входити до іншого, споживачі можуть відмовитися від підписки на ті чи інші сервіси безпосередньо у своєму мобільному додатку для цифрового банкінгу.

    Говорячи про це партнерство, офіційні особи Mastercard пояснили, що люди хочуть більшої прозорості своїх щомісячних витрат. І це рішення дає споживачам прямий контроль за платежами за підпискою через єдине надійне джерело.

    Ця співпраця є частиною ширшої стратегії Mastercard щодо впровадження нових орієнтованих на споживача рішень для різних функцій. Коли люди можуть керувати та знаходити підписки, які підходять для їхніх повсякденних потреб, а емітенти карток та торговельно-сервісні підприємства (ТСП) мають більше можливостей для створення та підтримки довгострокових зв’язків.

    Рішення Mastercard тепер доступне для банків Північної Америки та Європи. За допомогою єдиного API фінансові установи відтепер зможуть надати своїм клієнтам контроль за підписками, а також можливість переглядати цифрові квитанції та відомості про ТСП, що спрощує цифрове фінансове життя споживачів.

    Тим часом представники Subaio заявили, що разом із Mastercard вони сильніше допомагають фінансовим споживачам приймати обґрунтовані фінансові рішення. Вони забезпечують плавний контроль за підписками і платежами, розроблені задоволення потреб швидко змінюється життя сучасних споживачів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяKredoBank тимчасово вимкнув можливість стати клієнтом онлайн
    Наступна стаття Капіталізація компанії Apple на початку торгів у п’ятницю перевищила $3 трлн

    Схожі статті

    ChatGPT відзначив першу річницю запуску: як революційний ШІ-чатбот змінив світ за 12 місяців

    2 Грудня 2023

    Mastercard запускає Shopping Muse, персонального ШІ-асистента для роздрібної торгівлі

    1 Грудня 2023

    Регулятор заборонив італійському банку продовжувати тиху міграцію клієнтів до своєї нової філії без дозволу користувачів

    1 Грудня 2023

    Swift під’єднує системи миттєвих платежів, щоб забезпечити обробку транскордонних платежів 24\7

    30 Листопада 2023

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Останні по темі

    ChatGPT відзначив першу річницю запуску: як революційний ШІ-чатбот змінив світ за 12 місяців

    2 Грудня 2023

    Інфляція в Європі знизилася до дворічного мінімуму

    1 Грудня 2023

    У листопаді бізнес продовжив стримано оцінювати поточні результати своєї діяльності

    1 Грудня 2023

    НБУ повернув усю готівкову гривню, обміняну торік європейськими центробанками

    1 Грудня 2023
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2023 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Пароль буде вислано на вказану вами пошту