Міжнародна платіжна система Mastercard уклала партнерську угоду з данською фінтех-компанією Subaio, щоб запропонувати рішення для ідентифікації та скасування повторюваних платежів, що здійснюються через банківські програми та онлайн-сервіси.
Як зазначає Fintechmagazine, кількість підписок, якими володіють споживачі, нині значно збільшилася: у середньому на людину в США припадає 12 підписок на ЗМІ та розваги, а у міленіалів це 17 у середньому.
Економіка підписок зараз процвітає і очікується, що до 2025 року сягне $1,5 трлн. Однак це зростання створює проблеми для фінансових споживачів в управлінні та скасуванні їх численних регулярних платежів.
Відповідно Mastercard і Subaio вирішили дати можливість споживачам відмовитися від підписки на небажані сервіси. Це рішення забезпечує їм видимість своїх підписок та регулярних платежів у межах своєї цифрової банківської платформи, незалежно від того, як сам споживач вважає за краще платити. Нема потреби виходити з одного застосунку та входити до іншого, споживачі можуть відмовитися від підписки на ті чи інші сервіси безпосередньо у своєму мобільному додатку для цифрового банкінгу.
Говорячи про це партнерство, офіційні особи Mastercard пояснили, що люди хочуть більшої прозорості своїх щомісячних витрат. І це рішення дає споживачам прямий контроль за платежами за підпискою через єдине надійне джерело.
Ця співпраця є частиною ширшої стратегії Mastercard щодо впровадження нових орієнтованих на споживача рішень для різних функцій. Коли люди можуть керувати та знаходити підписки, які підходять для їхніх повсякденних потреб, а емітенти карток та торговельно-сервісні підприємства (ТСП) мають більше можливостей для створення та підтримки довгострокових зв’язків.
Рішення Mastercard тепер доступне для банків Північної Америки та Європи. За допомогою єдиного API фінансові установи відтепер зможуть надати своїм клієнтам контроль за підписками, а також можливість переглядати цифрові квитанції та відомості про ТСП, що спрощує цифрове фінансове життя споживачів.
Тим часом представники Subaio заявили, що разом із Mastercard вони сильніше допомагають фінансовим споживачам приймати обґрунтовані фінансові рішення. Вони забезпечують плавний контроль за підписками і платежами, розроблені задоволення потреб швидко змінюється життя сучасних споживачів.