Платіжна компанія Mastercard оголосила про запуск програми Access Pass, яка дозволяє банкам та партнерам пропонувати користувачам персоналізовані бонуси й ексклюзивні цифрові можливості. Програма покликана підвищити залученість клієнтів і зміцнити їхній зв’язок із брендом, пише Finextra.
Access Pass додає новий набір цифрових переваг до вже існуючих дебетових, кредитних чи передплачених карток без потреби їх замінювати. Користувачі можуть одним натисканням додати у свій цифровий гаманець унікальний дизайн картки й отримати доступ до спеціальних пропозицій та подій.
Першими партнерами Mastercard стали McLaren Formula 1 Team та First Abu Dhabi Bank (FAB). Власники карток цих установ зможуть отримати лімітоване візуальне оформлення, членство у програмі McLaren Plus, а також запрошення на заходи та ексклюзивний доступ до мерчу.
Нагадаємо – у жовтні цього року Mastercard запустила Payment Optimisation Platform (POP) — нову платформу, яка допомагає торговцям підвищити рівень схвалення транзакцій завдяки використанню даних для оптимізації процесу авторизації платежів.

