Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    НКЦПФР оновила правила для сертифікатів фонду операцій з нерухомістю

    17 Листопада 2025

    Джефф Безос запускає ШІ-стартап Project Prometheus

    17 Листопада 2025

    У Києві відбудеться AI MatchPoint – платформа, яка допомагає бізнесу перетворити ідеї з впровадження ШІ на життєздатні проєкти

    17 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Mastercard представила платформу для підвищення рівня схвалення платежів

    Mastercard представила платформу для підвищення рівня схвалення платежів

    14 Жовтня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Платіжна система Mastercard запустила Payment Optimisation Platform (POP) — нову платформу, яка допомагає торговцям підвищити рівень схвалення транзакцій завдяки використанню даних для оптимізації процесу авторизації платежів. Про це пише Finextra.

    До проєкту вже приєдналися Adyen, Neopay, Tap Payments та Worldpay. За результатами перших пілотних запусків, використання POP забезпечило зростання рівня конверсій на 9–15%, повідомляють у Mastercard.

    Платформа аналізує понад трильйон комбінацій даних у режимі, наближеному до реального часу, щоб визначити оптимальний сценарій авторизації кожного платежу. Крім того, вона надає інсайти для подальшого покращення показників схвалення.

    Моделі POP постійно навчаються, враховуючи нові параметри транзакцій і тенденції авторизацій. За словами віцепрезидента Mastercard із питань оптимізації платежів Суміта Бхатта, нова платформа є справжнім проривом, оскільки надає партнерам інструменти й аналітику для підвищення ефективності платежів і зростання конверсій.

    Нагадаємо – Mastercard представила власну цифрову медіамережу, яка використовує дані з транзакцій клієнтів для персоналізації реклами. Платформа отримала назву Mastercard Commerce Media і покликана зробити рекламу точнішою, пропонуючи користувачам персоналізовані знижки, кешбеки та спеціальні пропозиції.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУкраїнська Indeema Software придбала львівський ШІ-стартап Perfsol
    Наступна стаття Google інвестує $15 млрд у центр обробки даних для штучного інтелекту в Індії

    Схожі статті

    НКЦПФР оновила правила для сертифікатів фонду операцій з нерухомістю

    17 Листопада 2025

    Україна готується приєднатися до Європейської мережі служб зайнятості EURES

    17 Листопада 2025

    Збитки від шахрайства з переказами зросли на 12% у першому півріччі 2025 року

    17 Листопада 2025

    Іноземні інвестори нарощують вкладення в китайські акції

    17 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    НКЦПФР оновила правила для сертифікатів фонду операцій з нерухомістю

    17 Листопада 2025

    Джефф Безос запускає ШІ-стартап Project Prometheus

    17 Листопада 2025

    У Києві відбудеться AI MatchPoint – платформа, яка допомагає бізнесу перетворити ідеї з впровадження ШІ на життєздатні проєкти

    17 Листопада 2025

    Україна готується приєднатися до Європейської мережі служб зайнятості EURES

    17 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту