Компанія Mastercard представила низку рішень для безпеки на основі штучного інтелекту та уклала галузеві партнерства з Verizon, NatWest, Entersekt та Global Anti-Scam Alliance, щоб протистояти зростанню кількості шахрайств та шахрайства з використанням особистих даних.
Як зазначається у релізі Mastercard, об’єднавши свої можливості ідентифікації особи, біометричних даних, штучного інтелекту та відкритого банкінгу в пакеті рішень “Scam Protect”, Mastercard сподівається захистити клієнтів від широкого спектра шахрайств — від сфери платежів за допомогою карток і переказів з рахунку на рахунок до шахрайських відкриттів рахунків.
У 2023 році жителі США втратили $12,5 млрд через інтернет-шахрайство, а у Сполученому Королівстві шахраї були відповідальні за майже 1,4 млн крадіжок протягом першої половини 2023 року — еквівалент одній крадіжці кожні 12 секунд.
Для боротьби з цією загрозою Mastercard запустила Scam Protect, набір спеціалізованих інструментів на основі ШІ, біометрії та відкритого банкінгу, які допомагають виявляти та запобігати шахрайству.
Платіжна компанія співпрацює з Verizon, поєднуючи свої знання про ідентичність з мережевими технологіями американського оператора для більш точного блокування спаму та шахраїв. Тим часом банки у Сполученому Королівстві, в тому числі NatWest, першими використовують технологію Mastercard Consumer Fraud Risk на основі ШІ для виявлення та запобігання переказу грошей шахраям в режимі реального часу. Mastercard також приєдналася до Глобального альянсу по боротьбі з шахрайством, обмінюючись знаннями та визначаючи спільні дії для пропаганди безпечних і надійних способів здійснення транзакцій, взаємодії та захисту споживачів.