Платіжний гігант Mastercard заявив про амбітні плани використовувати токенізацію та біометрію, щоб до 2030 року відмовитися від ручного введення номерів карток, паролів та одноразових кодів для онлайн-покупок. Про це пише Finextra.
Сьогодні понад 30% транзакцій Mastercard у всьому світі токенізуються за допомогою сервісу Digital Enablement Service, а на таких ключових ринках, як Індія, цей показник наближається до 100% у сфері електронної комерції. Поставивши собі за мету досягти 100% токенізації електронної комерції в Європі до 2030 року, американський гігант тепер зробив це зобов’язання глобальним.
Компанія вже почала впроваджувати послугу Mastercard Payment Passkey Service в Індії, Сингапурі та ОАЕ. Система замінює одноразові коди біометричними методами автентифікації на основі пристроїв, такими як відбитки пальців або сканування обличчя, а також токенізацією. Mastercard гарантує, що таким чином дані фінансових рахунків не будуть передані третім особам.
Нещодавно Mastercard запустила функцію Click to Pay, яка дозволяє користувачам завантажувати кілька карток на свій мобільний пристрій і здійснювати покупки в інтернеті без необхідності вводити дані картки та паролі.
У червні в Mastercard оголосили про свою мету досягти 100% токенізації електронної комерції в Європі до кінця десятиліття.