Компанії Riskified та Mastercard об’єднали зусилля, щоб допомогти бізнесу збільшити доходи від електронної комерції та знизити рівень шахрайства. Партнерство об’єднує продукти та рішення Mastercard у сфері кібербезпеки з мережею транзакцій та ідентифікацій Riskified.
Як зазначається у релізі Riskified, Masterc пропонує доступ до свого набору інструментів, які дозволяють отримувати сповіщення в режимі реального часу про випадки повернення платежів та автоматизоване вирішення спорів. Платформа машинного навчання Riskified пропонує командам по боротьбі з шахрайством “високоточне” автоматизоване прийняття рішень щодо ризиків для продажів в електронній комерції.
Партнерство відбувається в той час, коли розвиток багатоканальної комерції відкриває нові можливості як для продавців, так і для шахраїв. Серед ситуацій, які можуть призвести до повернення коштів — несанкціоновані покупки дітьми з батьківського пристрою або спроба потенційного злодія забрати в магазині посилку, замовлену клієнтом онлайн.
Продавці намагаються впоратися з цими новими векторами, оскільки споживачі подають скарги з цих (та інших) різноманітних причин, тоді як не так давно переважна більшість скарг була зареєстрована в результаті реального або підозрюваного шахрайства.
Партнерство Riskified з Mastercard слідує за інтеграцією з платформою електронної комерції Commercetools, яка відбулася раніше цього місяця. Ця інтеграція дозволяє продавцям, які використовують Commercetools, боротися з платіжним шахрайством, одночасно забезпечуючи клієнтам безпроблемний досвід.