Платіжний гігант Mastercard у співпраці з Microsoft запускають нове рішення для ідентифікації клієнтів. Технологія має на меті покращити досвід онлайн-покупок та посилити боротьбу з шахрайством в інтернеті.
Удосконалення включають можливості прийняття рішень у режимі реального часу та механізми автентифікації наступного покоління. По суті дані мережевої аналітики Mastercard використовуються в тандемі з даними продавця для перевірки особистості покупця.
Microsoft стане першим партнером, який поділиться даними своїх клієнтів та інтегрує технологічне рішення Mastercard у декілька напрямків бізнесу. Також Microsoft інтегрує в нове рішення Mastercard власну технологію оцінки ризиків Dynamics 365 Fraud Protection, яка використовує штучний інтелект, щоб допомогти виявляти шахрайство в реальному часі шляхом виявлення ризикованої поведінки.
“Покупки в інтернеті мають бути простими, швидкими та безпечними. Але це не завжди так. Ми прагнемо розвивати передові технології ідентифікації та боротьби з шахрайством, щоб допомогти покращити аналітику у реальному часі, яку ми надаємо фінансовим установам у всьому світі”, – зазначив Аджай Бхалла, президент підрозділу корпоративних ризиків та безпеки Mastercard.