Компанія Mastercard розширила свої консалтингові послуги, зосередившись на питаннях штучного інтелекту та економічного розвитку, допомагаючи компаніям із впровадженням ШІ, покращенням клієнтського досвіду та зростанню доходів.
Як зазначається у релізі компанії, Mastercard запускає нові практики, присвячені ШІ та економіці, щоб допомогти клієнтам з усіх галузей швидко і відповідально просувати використання штучного інтелекту та враховувати постійно мінливі макроекономічні сили та споживчі переваги. Компанія також удосконалює Digital Labs, свої послуги з трансформації бізнесу, щоб допомогти клієнтам створювати комплексні рішення: від розробки концепції та швидкого створення прототипів до запуску та масштабування.
Ці пропозиції є частиною постійної консалтингової експансії Mastercard у нові сектори для підтримки бізнесу в його розвитку та зростанні в масштабах всієї компанії.
Представники Mastercard заявили, що в умовах демократизації генеративного ШІ та складного економічного клімату компанії потребують експертизи та рішень для виходу на ринок більше, ніж будь-коли. На додаток до консультаційних послуг, Digital Labs слугує інкубатором для бізнесу, де вони можуть досліджувати нові ідеї та спільно створювати інноваційні рішення зі спрощеною процедурою впровадження.
Раніше Mastercard запустила програму First-Party Trust, покликану захистити малий бізнес і торговців. Програма спрямована на розв’язання проблеми так званого “дружнього” шахрайства, коли законні транзакції помилково або навмисно оскаржуються тримачами карток.