Mastercard запустила послугу біометричної автентифікації Mastercard Biometric Authentication Service, рішення, спрямоване на підвищення безпеки та зручності для споживачів. Послуга використовує біометричні дані, такі як відбитки пальців, сканування райдужної оболонки ока та розпізнавання обличчя, для підтвердження особи та захисту персональних даних.
Як зазначається у релізі компанії, за допомогою новітніх стандартів Fast Identity Online (FIDO) сервіс створює зашифровану пару ключів, що зберігається на персональних пристроях, гарантуючи, що тільки унікальні біометричні дані користувача можуть розблокувати цей ключ.
За допомогою послуги біометричної автентифікації Mastercard клієнти можуть без проблем входити в застосунки або здійснювати онлайн-покупки. Послуга усуває потребу в декількох паролях або кодах автентифікації, дозволяючи користувачам автентифікуватися за допомогою своїх біометричних даних.
Послуга біометричної автентифікації Mastercard має на меті замінити традиційні методи автентифікації, усуваючи потребу в паролях, питаннях для перевірки знань або одноразових кодах. Завдяки використанню біометрії та стандартів FIDO ця послуга є більш безпечною та зручною альтернативою.
Крім підвищення безпеки, сервіс біометричної автентифікації Mastercard можна використовувати з токенізацією для захисту платіжних облікових даних. Токенізація гарантує, що платіжна інформація не може бути скопійована або використана повторно, додаючи ще один рівень безпеки до онлайн-покупок. Процес підвищує безпеку та знижує операційні витрати для продавців і фінансових установ.
Широке розповсюдження ключів FIDO робить цю послугу біометричної автентифікації доступною для мільярдів смартпристроїв по всьому світу. Крім платежів, застосунки безпеки на основі ключів можна використовувати для відкриття нових рахунків, входу в додатки або вебсайти, у сценаріях відкритого банкінгу та для інших цілей.