Платіжна система Mastercard запустила Payment Optimisation Platform (POP) — нову платформу, яка допомагає торговцям підвищити рівень схвалення транзакцій завдяки використанню даних для оптимізації процесу авторизації платежів. Про це пише Finextra.
До проєкту вже приєдналися Adyen, Neopay, Tap Payments та Worldpay. За результатами перших пілотних запусків, використання POP забезпечило зростання рівня конверсій на 9–15%, повідомляють у Mastercard.
Платформа аналізує понад трильйон комбінацій даних у режимі, наближеному до реального часу, щоб визначити оптимальний сценарій авторизації кожного платежу. Крім того, вона надає інсайти для подальшого покращення показників схвалення.
Моделі POP постійно навчаються, враховуючи нові параметри транзакцій і тенденції авторизацій. За словами віцепрезидента Mastercard із питань оптимізації платежів Суміта Бхатта, нова платформа є справжнім проривом, оскільки надає партнерам інструменти й аналітику для підвищення ефективності платежів і зростання конверсій.
Нагадаємо – Mastercard представила власну цифрову медіамережу, яка використовує дані з транзакцій клієнтів для персоналізації реклами. Платформа отримала назву Mastercard Commerce Media і покликана зробити рекламу точнішою, пропонуючи користувачам персоналізовані знижки, кешбеки та спеціальні пропозиції.

