Компанія Mastercard нині пілотує рішення Smart Subscriptions для управління підпискою з використанням технології відкритого банкінгу. Фінансові установи зможуть додати до своїх споживчих банківських послуг базові функції управління підписками, аналіз індивідуальних витрат, категоризацію витрат та персоналізовані пропозиції.
Як зазначається у релізі компанії, нинішня пропозиція використовує рішення Mastercard Subscriptions Control, представлене у 2023 році, яке дозволяє споживачам скасовувати, призупиняти та відновлювати свої підписки.
Smart Subscriptions об’єднує кілька облікових записів в один центральний хаб за допомогою технології відкритого банкінгу Mastercard, наданої дочірньою компанією Finicity. Рішення з білим маркуванням налаштоване таким чином, щоб будь-який банк міг впровадити його за допомогою єдиного API з низьким рівнем навантаження.
Smart Subscriptions пілотується в США і, як очікується, буде запущена на інших ринках пізніше цього року, йдеться в пресрелізі.