Ілон Маск пояснив своє рішення змінити логотип Twitter на “Х” планами перетворити бізнес на широку платформу для комунікацій та фінансових транзакцій. Купівля Маском Twitter і ребрендинг є частиною його стратегії створення того, що він назвав “застосунку для всього”, схожого на китайський WeChat.
Як зазначив власник платформи мікроблогів Twitter, американський мільярдер Ілон Маск, передбачуваний ним X-застосунок, який з’єднає базову інфраструктуру Twitter з x.com, поєднає також комунікації, мультимедіа та “можливість керувати всім вашим фінансовим світом”.
У повідомленнях, опублікованих на підтримку рішення Маска, головний виконавчий директор Twitter Лінда Яккаріно заявила, що X включатиме функції фінтеху, такі як платежі та банківські операції. Яккаріно, яка нещодавно прийшла в компанію, має відновити довіру як рекламодавців, так і користувачів після серії раптових і, здавалося б, довільних змін, внесених Маском.
Доходи від реклами в Twitter впали вдвічі, як нещодавно написав Маск, а більший конкурент Meta Platforms цього місяця випустив прямого конкурента зі своїм додатком Threads. Ребрендинг Twitter у X привернув увагу до соціальної платформи, хоча, на думку медіа-експертів та аналітиків, це навряд чи компенсує втрату вартості бренду у мільярди доларів.