Англійський футбольний клуб “Манчестер Сіті” уклав багаторічне партнерство з Quidd – дочірньою компанією Animoca Brands. Спільні проєкти включатимуть розробку та запуск цифрових колекційних товарів, промоакцій та організацію унікального досвіду для вболівальників клубу.
Як зазначається у релізі клубу, першим продуктом партнерства стане серія з 200 виготовлених на замовлення цифрових карток гравця, які можна буде придбати з травня. Перші 10 000 так званих “сітізенів” (так кличуть вболівальників клубу), які придбають пакети, отримають два ексклюзивні пакети для вболівальників.
Вболівальники, які розблокують цифрові винагороди за допомогою пакетів Quidd, також матимуть можливість брати участь у реальних подіях і купувати можливості, включаючи офіційну сувенірну продукцію “Манчестер Сіті”, квитки, а також вигравати “враження, які не можна купити за гроші”, включаючи можливість спостерігати за тренуванням команди.