Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Майже половина інвесторів довіряють соцмережам під час прийняття фінансових рішень – опитування

    Майже половина інвесторів довіряють соцмережам під час прийняття фінансових рішень – опитування

    23 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Майже половина опитаних інвесторів довіряють соціальним мережам, інфлюенсерам та інструментам штучного інтелекту під час прийняття фінансових рішень. Такими є результати дослідження, проведеного інвестиційною платформою Fidelity серед тисячі британських інвесторів.

    Дві п’ятих опитуваних використовували соціальні мережі для прийняття фінансових рішень протягом останніх двох років, водночас майже 50% споживачів висловлюють довіру до фінансових консультантів.

    Лише кожен третій інвестор, який відповів на опитування Fidelity, користувався послугами професійного кваліфікованого консультанта протягом останніх двох років для прийняття фінансового рішення, тоді як понад 60% ніколи не користувалися системою консультацій. Це свідчить про те, що багато хто не має доступу до професійних порад. У таких випадках люди звертаються до інших джерел, багато з яких є нерегульованими та неперевіреними.

    Двоє з п’яти респондентів отримували поради з вебсайтів з фінансовими порадами, а також з фінансових ЗМІ та запитуючи у родини та друзів, а 12% опитаних збирають інформацію з різних платформ, включаючи X, Instagram та TikTok. Також продовжує зростати охоплення фінансових інфлюенсерів, або так званих “фінфлюенсерів”.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяTesla провела тестування роботаксі в Техасі
    Наступна стаття Доступні кредити 5-7-9%: від початку року підприємці отримали 42,9 млрд грн

    Схожі статті

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Deutsche Bank запустив сервіс миттєвого доступу до рахунків через SWIFT

    12 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025

    ПриватБанк та ЄБРР запускають найбільшу програму підтримки бізнесу в Україні на €600 мільйонів

    11 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025

    Європейський фонд Bullhound Capital став інвестором української компанії Headway

    13 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту