Майже половина опитаних інвесторів довіряють соціальним мережам, інфлюенсерам та інструментам штучного інтелекту під час прийняття фінансових рішень. Такими є результати дослідження, проведеного інвестиційною платформою Fidelity серед тисячі британських інвесторів.
Дві п’ятих опитуваних використовували соціальні мережі для прийняття фінансових рішень протягом останніх двох років, водночас майже 50% споживачів висловлюють довіру до фінансових консультантів.
Лише кожен третій інвестор, який відповів на опитування Fidelity, користувався послугами професійного кваліфікованого консультанта протягом останніх двох років для прийняття фінансового рішення, тоді як понад 60% ніколи не користувалися системою консультацій. Це свідчить про те, що багато хто не має доступу до професійних порад. У таких випадках люди звертаються до інших джерел, багато з яких є нерегульованими та неперевіреними.
Двоє з п’яти респондентів отримували поради з вебсайтів з фінансовими порадами, а також з фінансових ЗМІ та запитуючи у родини та друзів, а 12% опитаних збирають інформацію з різних платформ, включаючи X, Instagram та TikTok. Також продовжує зростати охоплення фінансових інфлюенсерів, або так званих “фінфлюенсерів”.