Британська банківська група Lloyds оголосила про успішне впровадження першого великого продукту на базі генеративного штучного інтелекту. Йдеться про внутрішній хаб знань під назвою Athena, який допомагає працівникам швидко знаходити відповіді на запитання клієнтів.
Про це пише Finextra. Система сканує понад 13 тисяч внутрішніх інформаційних матеріалів банку, охоплюючи найрізноманітніші питання, з якими можуть звертатися клієнти. Завдяки Athena середній час пошуку потрібної відповіді скоротився з 59 секунд до 20 секунд — це на 66% швидше, ніж раніше.
У Lloyds підрахували, що лише для команд телефонного банкінгу це означає економію щонайменше 4 тисяч годин робочого часу, який раніше витрачався на пошуки інформації, а клієнтам доводилося чекати.
Від початку року понад 21 тисяча працівників скористалися хабом Athena 2,1 мільйона разів. До кінця 2025 року банк планує розширити коло користувачів серед співробітників, які мають справу з клієнтами, та очікує, що кількість пошукових запитів досягне 40 мільйонів.
На початку року Lloyds також повідомив, що працює над створенням нової платформи машинного навчання та генеративного ШІ на базі Google Cloud Vertex AI. У банку прогнозують, що завдяки таким технологіям зможуть збільшити дохід і продуктивність щонайменше на 50 мільйонів фунтів стерлінгів у 2025 році.
Нагадаємо – Lloyds веде фінальні переговори про купівлю британського фінтех-стартапу Curve за суму до £120 мільйонів, що еквівалентно приблизно $162 мільйонам. Офіційне оголошення угоди може відбутися вже до кінця вересня.

