Лондонський LHV Bank став ще одним першопрохідцем у сфері фінансових послуг, який впровадив ChatGPT Enterprise. Банк співпрацює з OpenAI для впровадження корпоративної розширеної версії ChatGPT в усіх своїх операціях, включаючи підтримку користувачів та навчання співробітників.
Як зазначає Finextra, впровадження версії ChatGPT Enterprise пропонує переваги та унікальні функції, що виходять за рамки стандартної версії ChatGPT. Співробітники LHV Bank отримають покращену якість взаємодії, більшу кількість можливостей для налаштування та розширену обробку даних.
Генеральний директор LHV Bank Еркі Кілу каже, що компанія планує найняти спеціальних інженерів зі штучного інтелекту, які допоможуть співробітникам реалізувати їхні ідеї та бачення впровадження штучного інтелекту в різні повсякденні процеси.
Серед перспективних застосувань чатбота перелічуються функції особистого помічника, спаринг-партнера, творчого співробітника і довіреного радника у низці застосувань — від кодування та аналізу даних до маркетингових досліджень та інновацій у створенні вартості. У банкуу бачать величезний потенціал у цій технології, що допоможе підвищити автоматизацію та ефективність у всіх аспектах діяльності, а також створити нові клієнтські рішення.