Латинська Америка є регіоном із високим рівнем проникнення смартфонів, що робить її ідеальним випробувальним полігоном для суперапів і нових форм цифрових платежів. Наразі Латинська Америка поступається лише Азії в розробці супердодатків, а в перспективі може навіть стати лідером. Про це розповів генеральний директор PayU в Латинській Америці Франциско Леон.
Як приклад представник платіжної компанії назвав супердодаток для малого і середнього бізнесу Treinta, заснований у 2020 році в Колумбії, який уже нараховує понад 4 мільйони клієнтів серед МСБ. Ще один суперап – сервіс доставки Rappi, що зміг залучити $2,3 млрд.
За словами Леона, активний розвиток супердодатків є частиною масштабного технологічного прогресу в Латинській Америці, де відзначається високий рівень проникнення смартфонів і велика кількість споживачів із недостатнім банківським обслуговуванням, а також залежних від готівки споживачів, які готові тестувати нові види цифрових послуг і платежів.
Також представник PayU зазначив, що формування цифрової економіки в Латинській Америці базується на співпраці та партнерстві між різними гравцями в екосистемі.