Сьогодні, 16 березня, в платіжних терміналах EasyPay з головного екрану зник сервіс Monobank, і користувачі соціальних мереж виявили занепокоєння, що поповнення карток стане недоступним. Про це повідомило видання dev.ua.
Виявилося, що ситуація пов’язана з технічними роботами на боці EasyPay для покращення роботи сервісу та розширення функціоналу.
“Так, дійсно сервіс Monobank не працював в терміналах EasyPay 16 березня в період з 00:00 до 06:00. Вночі ми запустили оновлення програмного забезпечення мережі по всій Україні, щоб додати новий функціонал в роботу сервісу ― ми активували NFC-технологію останнього покоління, яка передає дані зі смартфона на термінал EasyPay. Це значить, що користувач може миттєво авторизуватися в терміналі за допомогою Apple Pay або Google Pay ― достатньо просто вибрати картку Monobank для поповнення та піднести до NFC-зчитувача.
Також ми збільшили ліміт поповнення картки Monobank для авторизованих користувачів до 30 тис. грн без комісії (згідно чинних вимог НБУ до здійснення платежів і переказу коштів та ідентифікації клієнтів).
Це важливе оновлення і ми спеціально проводили його вночі, щоб зробити максимально комфортним для наших користувачів. Сервіс вже працює в оновленому режимі скрізь, тому немає про що перейматись і можна спокійно поповнювати картку”, – прокоментував Олексій Авраменко, CEO EasyPay.