За даними щорічного дослідження Київського міжнародного інституту соціології 55% людей в Україні користуються електронними послугами (у 2023 році показник був 64%), а рівень їх задоволеності зріс до 84%, що на 5% більше, ніж у 2023 році.
Про це пише Мінцифри.
Найбільше респондентів (42%) повідомили про користування Дією. Інші послуги користуються меншою популярністю, наприклад, платні послуги отримання інформації з реєстрів (13%), пенсійне забезпечення (10%), отримання субсидій чи пільг (9%).
Респондентам, які користувалися Дією, ставили додаткове запитання: якими саме електронними державними послугами вони користувалися у Дії. Принаймні однією з переліку з 10 послуг користувалися 40,5% таких респондентів. Відносно найчастіше називали отримання довідок ОК-5 або ОК-7.
Основною причиною некористування державними е-послугами респонденти назвали відсутність такої потреби.
Також зазначається, що наразі 78% українців є регулярними користувачами інтернету, які користуються ним 3 години і більше щодня (у 2023 році було 80%, але різниця в межах похибки). Ще 12% користуються інтернетом нерегулярно – 2–3 години на тиждень і рідше. Не користуються інтернетом узагалі 10% респондентів (у 2023 році — 9%).