Компанія OpenAI представила нову функцію свого чат-бота, яка дозволяє користувачам робити покупки безпосередньо через ChatGPT. Відтепер користувачі тепер можуть швидко порівнювати товари та переходити за посиланням у чат-боті для здійснення покупки на зовнішньому сайті.
Як пише Bloomberg, на початковому етапі функція працюватиме лише для кількох категорій товарів, включаючи електроніку, моду, косметику та товари для дому. Згодом компанія планує розширити перелік доступних категорій. Нова можливість шопінгу доступна всім 500 мільйонам активних користувачів ChatGPT, а також тим, хто користується чат-ботом без авторизації.
OpenAI позиціює ChatGPT як універсальний додаток, що поєднує функції пошукової системи, голосового помічника та генератора відео. Така стратегія спрямована на збільшення часу, який користувачі проводять із чат-ботом, а також на утримання лідерства перед конкурентними сервісами від Anthropic, Google та xAI.
Нова функція шопінгу робить чат-бот конкурентом інших онлайн-джерел споживчих рекомендацій та оглядів. Представник OpenAI зазначив, що компанія не збиратиме партнерську комісію за покупки, здійснені через ChatGPT.
За даними OpenAI, пошук є однією з найпопулярніших і найшвидше зростаючих функцій чат-бота — минулого тижня через ChatGPT було здійснено понад 1 мільярд веб-пошуків.
Зауважимо – генеральний директор OpenAI Сем Альтман заявив, що кількість користувачів компанії сягнула приблизно 800 мільйонів осіб. ШІ-продукти від OpenAI використовує кожен десятий житель Землі, враховуючи загальну кількість населення у 8,2 мільярда людей.