Bank of Ireland оголосив про плани витратити €34 млн на капітальне оновлення свого колл-центру, центральним компонентом якого є впровадження голосової біометрії для автентифікації клієнтів. Модернізація також надасть операторам єдину картину клієнтів зі доступом до даних “єдиного вікна клієнта” для швидкого вирішення дзвінків.
Як зазначається у релізі банку, клієнтам будуть доступні більш спрощені телефонні транзакції в режимі 24/7 завдяки усуненню складних опцій меню.
Bank of Ireland отримує в середньому понад 11 000 дзвінків щодня. Ця інвестиція забезпечить колег банку новітніми технологіями, які дозволять їм краще та швидше відповідати на дзвінки. Вони матимуть “єдине бачення” клієнта одним натисканням кнопки, що надасть їм миттєвий доступ до всієї інформації про нього без необхідності розмовляти з іншими підрозділами банку.
Ця остання інвестиція слідує за нещодавніми обіцянками банку витратити €60 млн на банкомати та мережу відділень, а також €50 млн на захист від шахрайства.