Шведська фінтех-компанія Klarna оголосила про партнерство з Money Adviser Network, британською платформою фінансової консультації, щоб надати своїм клієнтам у Сполученому Королівстві безкоштовну консультацію щодо боргів. Klarna стала першим постачальником BNPL, який об’єднав зусилля з мережею Money Adviser.
Як зазначає компанія, завдяки партнерству фінтех буде надавати своїм клієнтам послуги з консультування щодо боргових зобов’язань від членів платформи. Це дозволить клієнтам, стурбованих своїми фінансами, які бажають отримати незалежну та безкоштовну кредитну консультацію, отримати доступ до цілодобової підтримки.
Money Adviser Network створена MoneyHelper, урядовим органом Великої Британії, і з’єднує споживачів безпосередньо з борговими консультаціями StepChange, Citizens Advice або Національною борговою лінією. Мережа автоматично визначає служби консультування з питань боргів з найбільш доступними консультантами, забезпечуючи споживачам доступ до консультацій з питань боргів у найкоротші терміни.
Завдяки Money Adviser Network клієнти Klarna отримають доступ до перевірених консультантів та рекомендацій щодо послуг з найбільшою кількістю агентів, доступних в будь-який час.
У компанії зазначили, що разом з рештою індустрії фінансових послуг готуються до впровадження обов’язку Управління з фінансового регулювання і нагляду Великобританії (FCA) щодо захисту прав споживачів, який встановить вищі та чіткіші стандарти захисту прав споживачів для всіх фірм і вимагатиме від них ставити потреби своїх клієнтів на перше місце.
Також у компанії перелічили нещодавні ініціативи в цьому напрямку, які включають запуск інструменту “відмови від кредиту”, який дозволяє клієнтам “попередньо вирішити” не користуватися кредитом, а також постійну роботу з Fairer Finance, незалежна благодійна організація, яка надає споживачам інформацію про фінансові продукти і послуги, а також допомагає їм порівняти різні пропозиції, щоб забезпечити чіткість та зрозумілість умов кредитування.
Klarna також випробовує дані відкритого банкінгу, щоб покращити свої оцінки доступності, а також продовжує обмежувати доступ до своїх кредитних продуктів для тих споживачів, які затримують платежі, щоб запобігти накопиченню боргів. Унікальний андеррайтинг Klarna знизив рівень дефолтів у клієнтів фінтеху на 30-40%.
Раніше у компанії цьогоріч мали намір повернутися до прибутку після багаторічної збитковості. Суттєве скорочення збитків у першому кварталі та незначне зростання доходів дають компанії надію у серпні-вересні повернутися до прибутку.