Компанія Klarna запустила новий сервіс Sign in with Klarna для обміну даними про клієнтів з продавцями, що дозволяє спростити процес оформлення замовлення та персоналізувати пропозиції для користувачів. Ця послуга прискорює процес онлайн-покупок для споживачів і, в разі згоди на передачу даних, розблоковує персоналізовані пропозиції від продавців-учасників.
Як зазначається в описі сервісу, наразі він функціонує у 23 країнах, включаючи США, Сполучене Королівство, Канаду, Австралію та кілька європейських країн.
Наразі сервіс запущено на глобальному рівні після запуску спочатку в тестовому режимі в додатку для ресторанів Maitres та на маркетплейсі Tradera. Всього за кілька місяців сервіс став другим за популярністю методом входу на Tradera, отримавши 20% від загальної кількості соціальних входів, що свідчить про його зручність і простоту. З початку року функцію входу через Klarna впровадили Rusta, Casall та NA-KD, які розгорнули її в Норвегії, Фінляндії, Данії, Нідерландах, Австрії та Німеччині.
Sign in with Klarna розв’язує проблеми, що виникають у зв’язку з відмовою технологічних гігантів, серед яких Apple та Google, від використання сторонніх файлів cookie. Цей крок ускладнив процес автоматичного заповнення платіжними сервісами реквізитів клієнтів під час онлайн-оформлення замовлення.
Завдяки інтеграції з різними платформами та сервісами, пропозиція Klarna спрощує процес реєстрації та кидає виклик гігантам індустрії на світовій арені верифікації. Прогнози вказують на значне зростання в цьому секторі, і очікується, що до 2027 року він збільшиться майже вдвічі.