Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    НБУ застосував захід впливу до фінансової компанії “Астер-Фінанс”

    16 Травня 2025

    Акції Meta падають через відтермінування випуску нової ШІ-моделі

    16 Травня 2025

    Регулятори Великої Британії розслідують діяльність Банку Лондона

    16 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Klarna відмовляється від штучного інтелекту, визнаючи помилку у надмірному скороченні персоналу

    Klarna відмовляється від штучного інтелекту, визнаючи помилку у надмірному скороченні персоналу

    9 Травня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Шведський фінтех-гігант Klarna переглядає свою стратегію використання штучного інтелекту та знову починає наймати працівників для обслуговування клієнтів. Рішення є значним відступом від попередньої політики компанії, яка активно скорочувала персонал на користь ШІ-асистентів.

    Про це пише Finextra. Ще рік тому генеральний директор Klarna Себастьян Сємятковскі повідомляв акціонерам, що ШІ-асистент компанії виконує роботу 700 співробітників. У той період кількість працівників зменшили з 5000 до 3800 осіб, а амбітні плани передбачали подальше скорочення штату до 2000 працівників завдяки впровадженню технологій штучного інтелекту.

    Однак в нещодавньому інтерв’ю Bloomberg Сємятковскі визнав, що така стратегія зайшла надто далеко. “Оскільки зниження витрат, на жаль, стало надто домінантним фактором при організації роботи, в результаті ми отримали нижчу якість обслуговування”, – пояснив керівник компанії. За його словами, інвестування в якість людської підтримки є шляхом у майбутнє для Klarna.

    Наразі компанія тестує нову модель роботи групи співробітників, яка дозволяє їм працювати віддалено як представникам служби підтримки клієнтів. Підхід має поєднати гнучкість віддаленої роботи з якістю обслуговування, що забезпечується живими операторами.

    “З точки зору бренду та компанії, я вважаю критично важливим дати зрозуміти клієнту, що він завжди зможе поспілкуватися з людиною, якщо захоче”, – підкреслив Сємятковскі.

    Нагадаємо – Klarna призупинила свої плани щодо первинного публічного розміщення акцій (IPO) у США після того, як масштабні тарифи Трампа спричинили нестабільність на світових ринках. Рішення Klarna ускладнює нерівномірне відновлення американського ринку IPO, оскільки вихід компанії на біржу розглядався як потенційний каталізатор для інших фірм.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяiPhone 15: вплив на звички користувачів та технологічні тренди
    Наступна стаття Біткоїн вперше за 3 місяці подолав позначку у $103 000

    Схожі статті

    Акції Meta падають через відтермінування випуску нової ШІ-моделі

    16 Травня 2025

    Google терміново оновлює Chrome через активну кібератаку на 2 мільярди користувачів

    16 Травня 2025

    Apple застерігає користувачів ЄС щодо додатків з альтернативними платіжними системами

    16 Травня 2025

    Nokia та Huawei розпочинають випробування 5G у трьох містах України

    15 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    НБУ застосував захід впливу до фінансової компанії “Астер-Фінанс”

    16 Травня 2025

    Акції Meta падають через відтермінування випуску нової ШІ-моделі

    16 Травня 2025

    Регулятори Великої Британії розслідують діяльність Банку Лондона

    16 Травня 2025

    Nuvei та Wero об’єднуються для створення європейської платіжної екосистеми

    16 Травня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту