Шведський фінтех Klarna відмовляється від власного бренду відкритого банкінгу Klarna Kosma трохи більше ніж через рік після його запуску. Сам бізнес продовжуватиме працювати, як і раніше, а це рішення ґрунтується на бажанні тісніше пов’язати його з основним бізнесом.
Як зазначає Tech.eu, рішення про закриття бренду Klarna Kosma є частиною маркетингової стратегії, а складові частини бізнесу залишаться. Шведська компанія підкреслює, що цей крок не призвів до скорочення робочих місць.
У квітні минулого року шведська фірма вирішила представити окремий бренд Klarna Kosma, пропонуючи фінансовим установам, фінтех-компаніям та торгово-сервісним підприємствам можливість підключення для створення додатків та фінансових сервісів, надаючи простий та безпечний доступ до 15 000 банків у 24 країнах через єдиний API. Однак зараз цей бренд ліквідується, а бізнес перекладається під основний корпоративний бренд Klarna.
Фінтех Klarna вперше увійшов у сферу технологій Open Banking, коли в 2014 році вона придбала Sofort, сервіс прямих міжбанківських платежів у Німеччині. З того часу шведський гігант доопрацював цей сервіс, розширивши його на десятки ринків та почав використовувати систему Open Banking для включення додаткових внутрішніх послуг.