Klarna, шведський фінтех-гігант заявив, що може майже вдвічі скоротити свій загальний штат до приблизно 2 000 співробітників, завдяки використанню технології штучного інтелекту. Там заявили, що їх помічник зі штучним інтелектом тепер виконує роботу 700 співробітників, скорочуючи час, необхідний для розв’язання проблем, що раніше займав 11 хвилин, до двох хвилин.
Як зазначається у проміжному звіті Klarna за 2024 рік, їх ШІ тепер також служить потужним помічником у покупках, який допомагає споживачам знаходити та вибирати продукти, які підходять для них, ще більше трансформуючи процес покупок і допомагаючи їм заощадити час і гроші. Зі свого боку клієнти отримують кращий досвід, співробітники стикаються з цікавішими викликами, а інвестори отримують кращі прибутки.
Засновник і генеральний директор Klarna Себастьян Сємятковський повідомив Financial Times, що Klarna може скоротити кількість своїх працівників до 2 000 протягом наступних років. Щоб досягти цього, фірма нібито почала заморожувати найм інженерів, використовуючи природний відтік, а не звільнення. За останні 12 місяців Klarna вже скоротила кількість працівників з 5 000 до 3 800 осіб.