Британський цифровий банк Monzo досяг 13 мільйонів клієнтів. З них 12,5 мільйона — це користувачі особистих рахунків, що охоплює приблизно кожного п’ятого дорослого жителя Великої Британії. Ще понад 700 тисяч — представники малого та середнього бізнесу.
Як передає PYMNTS, лише за останній квартал до банку приєдналося близько мільйона нових клієнтів. Monzo повідомляє, що щомісяця реєструється понад 300 тисяч користувачів, а травень і червень стали рекордними за кількістю нових рахунків. Дві третини з них — це люди, які прийшли за порадою знайомих.
У компанії також звертають увагу на зростання популярності бізнес-рахунків серед жінок. Зараз 40% клієнтів Monzo Business — жінки, що більш ніж удвічі перевищує середній показник по країні, де лише 15% малих і середніх підприємств очолюють жінки. У банку вважають, що це свідчить про особливу привабливість Monzo для жінок-підприємниць.
Окрім динамічного зростання клієнтської бази, Monzo продовжує розвивати нові сервіси. Наприклад, функція “Undo Payments” дозволяє скасувати переказ упродовж 10–60 секунд після відправлення — це перша така можливість серед британських банків. Також у червні банк звітував про зростання річного доходу на 48% — до £1,2 мільярда, а обсяг клієнтських депозитів сягнув £16,6 мільярда.
Разом з активним зростанням кількості користувачів та розвитком нових сервісів, у липні Monzo отримав штраф у розмірі £21 мільйона від британського регулятора FCA за порушення у боротьбі з відмиванням грошей. Регулятор виявив, що банк допускав відкриття рахунків за сумнівною інформацією, зокрема, з використанням відомих лондонських локацій як адрес.

