Акції відомого стрімінгового сервісу Netflix впали на 26%, а компанія втратила близько $40 млрд ринкової вартості. Це сталось на тлі того, що Netflix повідомив про перше за останні 10 років суттєве скорочення кількості клієнтів, повідомляє Bloomberg.
Акції Netflix впали на 26% цього тижня, загалом же падіння цього року склало близько 57%. Якщо негативний тренд продовжиться, то акції компанії стануть найгіршими в індексі S&P 500, а також NASDAQ 100.
У першому кварталі стрімінговий сервіс втратив 200 000 клієнтів. У другому кварталі, за оцінками компанії, їх кількість зменшиться ще на 2 млн. Найбільше підписників Netflix втратив після виходу з російського ринку, проте суттєво зменшилось число користувачів сервісу також у США і Канаді через підвищення вартості послуг.
Netflix розглядає варіанти розміщення на своїй платформі реклами, а також задумується над додаванням відеоігор.